avatar Ten blog rowerowy prowadzi WuJekG z miasteczka Kraków/Gorlice. Mam przejechane 259084.53 kilometrów w tym 4088.32 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 25.94 km/h.

Przełęcz Małastowska razy dwa

Środa, 9 maja 2012 | Komentarze 7

Gorlice-Przełęcz Małstowska(602m)-Gładyszów-Przełęcz Małstowska-Dominikowice-Gorlice

Znów pomykamy z Arkiem na przełęcz. Dojazd i podjazd pod wiatr, nie udało mi się podciągnąć czasu podjazdu, bo na górze zaatakował mnie dość konkretny podmuch w twarz. Czas 8:48, 52/23-52/21.
Po zjeździe do Gładyszowa chwila "zwiedzania" i opalania się i powrót znów przez Przełęcz, tym razem prawie z dobrym wiatrem. Na dole rozprowadzam Arka na zjeździe, dociąga prawie do 80km/h, rozprowadzam jeszcze raz w Sękowej do sprintu, ale przy tym mocnym, bocznym wietrze nie udaje się dociągnąć nawet do 60km/h.
Fajny, spokojny wyjazd, niesamowicie przyjemnie, bez spinania.
hopka przed Gładyszowem © wojtekjg

w dóóóóół do Gładyszowa © wojtekjg

Magura Małastowska z Gladyszowa © wojtekjg

majówka w słońcu na poboczu © wojtekjg

i znów na przełęcz © wojtekjg

CLIMB: avg-3%, max-9%

WuJekG
| 21:44 czwartek, 10 maja 2012 | linkuj Jarna to w końcu najważniejszy amatorski klasyk wiosenny w centralnej europie, tak jak Tatra Tour to nieoficjalne mistrzostwa górskie amatorów Centralnej Europy. Długi dystans i ostry, stromy podjazd na koniec są przez mnie preferowane, a kluczem do dojechania w czole jest nie stracić grupy głównej na pierwszej hopce. Potem jak to zwykle bywa - każdy kalkuluje i nie chce gonić ale chce się wozić (w zeszłym roku jechałem w grupie z dwudziestu mocnych chłopa, grupę zasadniczą mieliśmy na wyciągniecie ręki, skoczyłem na przód z okrzykiem gonimy i tylko siadł mi łańcuszek na kole. Każdy jest mocny jak trzeba jechać w kole ;) )
Niemniej - wyścig polecam, może się kiedyś skusisz, mimo kosztów, bo i dystans i trasa jest tak trochę pod Ciebie.
Virenque
| 20:24 czwartek, 10 maja 2012 | linkuj Że też muszę mieć tak daleko na Jarną... zawsze mnie ten wyścig kusił, ale finansowo nie da rady :/ Powodzenia życzę, bo z tego co wiem tam zawsze bardzo konkretna ekipa się pojawia :)
WuJekG
| 20:06 czwartek, 10 maja 2012 | linkuj @Vir- najbliższe ''ściganie'' to chyba Jarna klasika... zamierzam urwać się peletonowi na podjeździe do bufetu ;) A tak serio to zero zamierzeń na ten wyścig, mi się dobrze zaczyna jechać po 50tym km, gdy zaczynają się podjazdy, a na końcówce ostatnio przeskoczyłem o 25 miejsc(!!). Teraz - byleby przejechać i nie szlifować. I nastawiam się na długie dystanse solo, to co mi idzie najlepiej jak dotąd (najbliższy taki start to maraton w Radlinie)
@gustek - hej! jasne, mijamy się wiele razy w ciągu roku, w zeszły listopad nawet chwilę razem jechaliśmy (my w stronę Ropskiej). Miło poznać!pozdrawiam!
gustek
| 14:03 czwartek, 10 maja 2012 | linkuj Witam
Mijaliśmy się ostatnio w banicy i wczoraj na Magurze.Tak przeglądam twojego bloga i musze przyznać że dużo i do tego niezłe średnie kręcicie :)
Pozdrawiam
Virenque
| 06:31 czwartek, 10 maja 2012 | linkuj Pierwsza fotka bardzo fajna :)
Gdzie masz najbliższe ściganie ?
barteko
| 19:11 środa, 9 maja 2012 | linkuj ładnie tam się teraz zrobiło..