avatar Ten blog rowerowy prowadzi WuJekG z miasteczka Kraków/Gorlice. Mam przejechane 257162.93 kilometrów w tym 3902.02 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 25.97 km/h.

Prawie jak Alpy V - w stronę domu przez beskidzkie wzniesienia

Poniedziałek, 15 sierpnia 2011 | Komentarze 10

W nocy było pogodnie, nad ranem zaczyna padać. Przeczekujemy i wyjeżdżamy dopiero około 10.30. Jedzie się dobrze, zjazdy aż do Zabrzeża, a potem jazda pod wiatr do Sącza. Ale i tak ciągniemy mocno, po 40km mamy średnią jak bez sakw - 27km/h. W mieście spada, kręcimy się chwilę, jemy niezdrowy obiad i wyjeżdżamy w stronę Kamionki. Skręcamy na Boguszę, męczymy podjazd na przełęcz między Jaworzem i Górą Wojenną i nareszcie zjazdy - duża część asfaltu jest nowiutka, szkoda, że wiatr jest przeciwny.

podjazdy w Boguszy © wojtekjg

przełęcz pod Jaworzem © wojtekjg

Na koniec oczywiście podjazd w Wawrzce - około 18% na końcu nie daje się tak bardzo we znaki. Zjeżdża się dobrze, noga nieźle ciągnie, zwalniamy tylko na chwilę w Szymbarku.
ostatni podjazd na trasie zaliczony - Wawrzka © wojtekjg

Do domu dojeżdżamy około 17tej, 10 minut przed mega-burzą, którą widzieliśmy już przed Grybowem.

>>>GALERIA<<<

Dnie nie były stracone - zaliczyliśmy kilka mocnych podjazdów, zarówno słowackich jak i polskich, robiąc to z przeciążonymi sakwami (wypieprzam namiot przy następnym wyjeździe krótszym niż tydzień), pokonaliśmy ponad 600km w poziomie, mapa pokazała ponad 8300m w pionie (bikemap ze swoimi błędami, więc z czystym sercem można przyznać, że było około ponad 9000m w pionie), można to potraktować jako taki sobie trening.

WuJekG
| 21:37 czwartek, 18 sierpnia 2011 | linkuj Zostało w nogach :)
A już są plany powtórek niektórych odcinków :)
tlenek
| 21:34 czwartek, 18 sierpnia 2011 | linkuj Piękna trasa, i przewyższenia wielkie, Zostanie w pamięci
WuJekG
| 20:52 czwartek, 18 sierpnia 2011 | linkuj Proponuję w Żmigrodzie skręcić na Kąty, Przełęcz Hałbowską, a potem przejechać przez MagurskiPN do Ożennej i z powrotem pomęczyć gorszym asfaltem przez Żydowskie i wrócić przez przełęcz do Żmigrodu. To jest dopiero piękna trasa- wymagająca i ładna widokowo/przyrodniczo.
| 20:34 czwartek, 18 sierpnia 2011 | linkuj Słyszałem, że Gorlice to ładne miasto :P
| 20:28 czwartek, 18 sierpnia 2011 | linkuj Dzięki za miłe słowa.
Po cichu przyznam, że miało być więcej i intensywniej. Ostatnie dwa dni właściwie obijaliśmy się, przez złamanie bagażnika zrezygnowaliśmy ze stromych podjazdów w Slovenskim krasie i z Bukk-hegyseg.
Słowacja ma niesamowite nagromadzenie górskich podjazdów i podjaździków, co wycieczkę wychodzi mi niezłe przewyższenie :))
robin
| 14:45 czwartek, 18 sierpnia 2011 | linkuj Ja nie mogę ile przewyższeń masakra i to jeszcze z sakwami!
rejziak79-remove
| 05:41 czwartek, 18 sierpnia 2011 | linkuj Zajebiaszcza wyprawa, zajebiaszcze trasy i zajebiaszcze zdjęcia....szczęka, majtki opadają :)