avatar Ten blog rowerowy prowadzi WuJekG z miasteczka Kraków/Gorlice. Mam przejechane 269446.13 kilometrów w tym 4427.52 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 25.91 km/h.

[ 50-100km ]

Oznaczanie trasy Rajdu "Odkryj Szlak"

Piątek, 1 sierpnia 2014 | Komentarze 0

Gorlice-Owczary-Małastów-Pętna-Banica-Bartne-Gorlice

CLIMB: 3/11%
Kategoria [ 50-100km ], sam

Na trasie Rajdu "Odkryj szlak"

Czwartek, 31 lipca 2014 | Komentarze 0

G-Owczary-Małastów-Krzywa-Bartne-Sękowa-G

Rajd Architektury Drewnianej  już w niedzielę!!!
CLIMB: 3/12%

Ucieczki przed burzami

Sobota, 26 lipca 2014 | Komentarze 0

Najpierw upalne słońce, potem pomruki burzy i zmykamy jednej z Arkiem. A potem uciekamy drugiej i trzeciej, tylko trochę mocząc tyłek na asfaltach Mszanki. Na stromym podjeździe w Woli nie da się wcisnąć więcej, koło kręci się w miejscu.
CLIMB: 5/14%

Rower:

Poobiednie kręcenie

Wtorek, 22 lipca 2014 | Komentarze 0

Gorlice-Wapienne-Lipinki-Wójtowa-Grudna Kępska-Biecz-Libusza-Kobylanka-Gorlice

Wybywam jeszcze na chwilę roweru z Arkiem. Wiatr nami rzuca na lewo i prawo, ścigamy się na hopach do Biecza i w Bieczu. Poza tem fajnie, miło i przyjemnie.
CLIMB: 2/8%

Eksploracja zagrybowskich boczniaków

Wtorek, 22 lipca 2014 | Komentarze 0

Gorlice-Grybów-Korzenna-Bobowa-Siedliska-Łużna-Wola Łużańska-Bieśnik-Gorlice

Już dawno chciałem sprawdzić różne boczne podjazdy za Grybowem. Fajnie jest - albo płyty, albo zryty asfalt, ciągle stromo. Podjechałem jakimś zaoranym polem pod białą drogę pod krzyż przed Ptaszkową, ale szału ni ma. Uciekam wcześniej przez czarne chmury. Pod koniec w Mieście spotykam Marcina Przetacznika i Darka i z nimi jadę kilka kilosów na pogawędki.
Fatalny wiatr, jeszcze gorsza wilgoć i korki w miastach.
CLIMB:4/17%

Za przełęcz

Sobota, 19 lipca 2014 | Komentarze 0

G-Klimkówka-Uście-Gładyszów-Magura-G

Arek ciągnie na podjazdach, wysychamy przez gorąc i suchy wiatr. Najmocniej daje czadu w twarz od Magury, męczymy strasznie.
CLIMB: 3/7%

Gorczańskie burze - powrotes

Czwartek, 17 lipca 2014 | Komentarze 0

Wiatrówki-Zabrzeż-N.Sącz-Bogusza-Wawrzka-Gorlice

Powrotów czar: dwie gumy Arka, ulewa za Łąckiem, trenująca w ulewie Kaśka Niewiadoma, super-gorąc na Wawrzce, mocny wmordewind do Gorlic.
CLIMB: 2/13%

Trudne przebudzenie (fot. Arek)
Trudne przebudzenie (fot. Arek) © wojtekjg
Ostatni zjazd - Wawrzka © wojtekjg

Podhale Tour 3

Poniedziałek, 14 lipca 2014 | Komentarze 0

Fatalny start. Dość gorąco i mocno wietrznie ale zdecydowałem się na kask TT i pełne koło z tyłu. Niby początek okej ale po kilku chwilach łapie mnie skurcz żołądka, nie mogę dociągnąć do Ignata przede mną, goni mnie Mirek Bieniasz,  w końcu przegania na początku podjazdu na Załuczne tak jakbym stał w miejscu. Obaj giną mi za podjazdem. Tragedia, nie mogę się skupić na jeździe padła muzyka/bateria w playerze, zero świeżości. Zjazdy pod mocny wiatr, czuję jak rower tańczy mi na całej szosie, dopadam interwały do Jabłonki, pod super-mocny wiatr i dopadam też Ignata. Duży ruch samochodowy, wolniejsi kolarze blokują pas, a mnie blokują kolumny samochodów, muszę zwalniać żeby znów nie dostać kary za wożenie się (okazuje się, że dostaliśmy upomnienia we trójkę - Marcin, Mariusz i ja - za wyprzedzanie na ostatnim etapie plus za niezgłoszenie wożenia na kole, dodatkowo dostałem karę 2minut... ponieważ uważałem i uważam, że nikt mi na kole nie siedział, tak samo  jak ja nikomu, bo wyprzedzałem przy lewej stronie drogi minimalizując drafting - nie zgłosiłem niczego, bo nie było czego. Pechowo akurat na zdjęciach sędziego to ja jestem w pozycji wyprzedzającego.) - wybija mnie to z rytmu jak cholera (gdybym był ..ujem doszedłbym Mirka po autach już wtedy). Zakręt w Jabłonce, trzymam się daleko od Mirka i po którejś górce objeżdżam i dodaję gazu. Na szybszym zjeździe wiatr chce mnie zdmuchnąć, muszę się stopować, ostatnie hopki do Raby na fatalnym bólu. Fatalny dzień.
OPEN 11/ M2-6
CLIMB: 4/17%

Główny start sezonu! Gorlicki Rajd Rowerowy!

Sobota, 28 czerwca 2014 | Komentarze 4

Ogień od 2km, potem lekkie czekanie na Arka i Rafała, który urwali się z grupy i postanowili trochę opóźnić moją solówkę ;) IMO dałoby się uciąć z 5 minut na czekaniu na nich pod górki i na zjazdach do Folusza, i około 10 minut na interwałowym odcinku do Jasła. Koło Biecza dość wożenia się i jadę sam. (A liczyłem na 1:50, było to realne :)).
Do Żmigrodu pod wiatr lub z mocnym bocznym, co działało trochę na pełne koło z tyłu, do Jasła niby pomaga ale nie do końca (norma przy mocnym), od Jasła wmordewind konkretny.
Na mecie fajny poczęstunek, przyjemna atmosfera rajdu. Pogoda, mimo wiatru, udała się super.
CLIMB: 3/9%

Svidnik Tour

Niedziela, 22 czerwca 2014 | Komentarze 0

Wyjątkowo wcześnie dojechaliśmy tym razem na miejsce, co pozwoliło na dłuższe rozkładanie się i rozładowanie zwyczajowej atmosfery przedwyścigowej. I pogoda zrobiła się fajna na strat o 10 - z lekkiego chłodu przeszło w wietrznie ale słonecznie.
Pierwszą glebę zaliczyłbym już na drugim rondzie, bo jechałem po wewnętrznej. A potem zwyczajowy przód i jakieś skoki. Po 5km jedziemy z Arkiem na pozycjach w pierwszej dziesiątce i dyskutujemy o tym czy nie bolą go za bardzo nogi i czy spieprzamy z grupy. Na Arkowe "notojedź" pomykamy pod wiatr, peleton nas puszcza, bo jestem w czarno-białym czasowym stroju i pewnie sądzą, że jesteśmy z dwóch drużyn. Niestety jest pod wiatr, męczymy strasznie - 45-48km/h, nagle podmuch i spada do 42. Ale chłopaki hamują peleton, momentami mieliśmy nawet pewnie ponad minutę przewagi. Decydujemy, że po skręcie w prawo, jak nie będzie dobrze wiało, jemy po żelku i czekamy na grupę. I nie wieje dobrze, kończymy po 20km jazdy. Dajemy się złapać na wniesieniu, na zjazdach już jesteśmy w połowie grupy. I praca drużynowa. Aż miło było zobaczyć pomarańczowy pociąg na czele peletonu. Ciągle kasacje, nadawanie tempa, czasem spływałem do tyłu i musiałem przebijać się na wąskich drogach, kilka razy mało nie szorowałem rowu - jednak bezpieczniej jest na przodzie. Ostatnie kilometry przed podjazdem kasujemy co trzeba, dajemy się tylko wyszaleć Majowi (żeby się sam ujechał ;)), jest ciągle pod wiatr, momentami mocny. Skręt w prawo i podjazd, mocne przyspieszenie na pierwszej rampie (około 8%). Czuję, że będzie bolało, ostrożnie chcę wyprzedzić tych przede mną z lewej, a w tym czasem od prawej w tylne kolo wali mi Słowak. Odbija się ode mnie i kładzie na asfalcie, a razem  nim kładą się 4 osoby, w tym Arek i Marcin. Pech. Zatrzymuję się i czekam aż się pozbierają, podjeżdżamy sobie spokojnie i pracujemy do Svidnika razem (znów pod wiatr, zmienił się skubany..czasem było tak tragicznie, że na płaskim ledwo trzymałem 30km/h).
Bardzo żywy wyścig, pechowo z tą kraksą, ale cóż..dobrze, że prędkość była mała. Niesamowite zadowolenie z pracy drużynowej. Seba kończy wysoko w open i 3m. w kategorii :)