avatar Ten blog rowerowy prowadzi WuJekG z miasteczka Kraków/Gorlice. Mam przejechane 256659.33 kilometrów w tym 3887.12 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 25.97 km/h.

Za Przełęcz Hałbowską

Niedziela, 11 listopada 2012 | Komentarze 6

Gorlice-Folusz-Samoklęski-Mrukowa-Brzezowa-Kąty-Myscowa-Krempna-Przełęcz Hałbowska(540m)-Nowy Żmigród-Jasło-Biecz-Gorlice

Nie ma letko. Wieje mocno na północ, w Kotlinie Jasielskiej wieje zaj...cie mocno, około 90km/h. Nie mogę jechać prosto, wywala mnie na drugi pas co chwilę, gdy jadę pod wiatr z górki nie wyciągam więcej niż 13km/h. W Myscowej rower w krzaki i podbieg do sztolni, potem kontrola w jeszcze jednym obiekcie i spokojnie przez Krempną na przełęcz. Z Hałbowa wieje już super w plecy, wybieram hopkowaną trasę przez Jasło. Po zmroku za Jasłem przestaje na chwilę wiać, końcówkę od Biecza męczę znów w wiaterku.

Nad Bednarką, zachodnie rubieże MPNu © wojtekjg

jest jeszcze spoko © wojtekjg

Kotlina Jasielska to wietrzna kraina © wojtekjg

Nie ma letko © wojtekjg

wnętrze ula obcych... © wojtekjg

kościółek w Myscowej © wojtekjg

droga do Krempnej © wojtekjg

podjazd na przełęcz, jak zawsze trzeba uważać na rysie © wojtekjg

rzut oka w tyl na podjazd © wojtekjg

Przełęcz Hałbowska © wojtekjg

Maślana Góra o zachodze © wojtekjg

ostatnia hopa przez Jasłem z Liwoczem w tle © wojtekjg

zachó słońca w okolicy Sławęcina © wojtekjg

Bijacz nocą;) © wojtekjg

CLIMB: avg-3%, max-10%

funio
| 23:21 środa, 14 listopada 2012 | linkuj Kurde,tak przeglądam foty i nagle ten tunel coś mi się skojarzył...,a ty dodajesz w komentarzu że "obcego" tu kręcili:)-niespodzianka:)
WuJekG
| 22:52 poniedziałek, 12 listopada 2012 | linkuj To jest sztolnia geohydrologiczna, wybudowana kieeeedyś dawno temu dla projektowanego zbiornika w Kątach-Myscowej. Obecnie nieużywana, przynajmniej nie przez ludzi. Bywam tam, bo robiłem inwentaryzację faunistyczną dla wznowionych planów tego zbiornika.
gdynia94
| 22:41 poniedziałek, 12 listopada 2012 | linkuj Do czego służy/służył ten tunel? Fajne widoki :)
WuJekG
| 19:14 niedziela, 11 listopada 2012 | linkuj W tej sztolni kręcono kilka scen do drugiego Aliena w reżyserii Camerona ;)))
miciu22
| 19:01 niedziela, 11 listopada 2012 | linkuj łoj wiało Paniee, wiało. Co to za ul obcych ?