avatar Ten blog rowerowy prowadzi WuJekG z miasteczka Kraków/Gorlice. Mam przejechane 256903.93 kilometrów w tym 3893.02 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 25.97 km/h.

CPGR

Środa, 12 września 2012 | Komentarze 6

Gorlice-Ropa-Klimkówka-Flasza-Klimkówka-Łosie-Bielanka-Gorlice

Turystyka na całego. Dość mocny wiatr i o dziwo sporo ciężarówek. Podjeżdżam do Flaszy na samą górę, prawie na Tanią G., podjazd do osiedla ma trochę ponad kilometr ale średnią pewnie z 10%, z maxem ponad 15%, aż dziwne, że wcześniej go nie przejechałem rowerem.
Udaje się złapać prawie ostatnie słońce w Bielance.
Cerkiew w Klimkówce © wojtekjg

przy ostatnich budynkach we Flaszy, widok na Maślaną Górę © wojtekjg

kapliczka z górami w tle © wojtekjg

tym razem widok w stronę Homoli © wojtekjg

apokaliptyczny obraz Gór Grybowskich © wojtekjg

słońce zachodzi nad Maślaną Górą © wojtekjg

CLIMB: avg-5%, max-16%
Kategoria [ 0-50km ], sam

Virenque
| 16:11 poniedziałek, 17 września 2012 | linkuj CPGR to już kultowy skrót tutaj ;)
Jak pierwszy raz zobaczyłem taki tytuł to myślałem, że to określenie jakiejś konkretnej trasy ;)
WuJekG
| 12:23 czwartek, 13 września 2012 | linkuj Cykliczna Poobiednia Godzinka Rowerowa ;)
barteko
| 20:08 środa, 12 września 2012 | linkuj czytam takimi ''nalotami'', ale nie zwróciłem do tej pory na to uwagi szczegolnej ;)
WuJekG
| 19:42 środa, 12 września 2012 | linkuj Nie czytujesz regularnie mojego bloga, inaczej byś wiedział...zawiodłem się.