avatar Ten blog rowerowy prowadzi WuJekG z miasteczka Kraków/Gorlice. Mam przejechane 268736.63 kilometrów w tym 4388.42 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 25.91 km/h.

W Tatry!!

Czwartek, 4 sierpnia 2011 | Komentarze 0

Wyjeżdżamy z Arkiem na spokojnie około 7.30 w stronę Sącza. Wiatr jest boczny lub w plecy, jest trochę chłodno, ale jedzie się w miarę dobrze. Przemykamy zwyczajową drogą przez Ropską i Ptaszkową, Sącz Nowy i Stary, Łacko do Tylmanowej, gdzie tym razem walimy na Ochotnicę. Podjazd - 20 km, spokojnie w górę doliny, aż do Przełęczy Knurowskiej. Stamtąd super asfalcik w dół do Harklowej, masa zakrętów, na koniec widoki na Tatry(za chmurami) i Pieniny.
Przejeżdżamy przez Łopuszną gdzie skręcamy na Nową Białą, Białkę i podjeżdżamy końcówką jutrzejszej trasy TdP do Bukowiny. Loguję się na TdPA, odbieram numerek z czipem i wracamy na rondo na pierwszy zjazd 5. etapu TdP z premii górskiej. Potem zjeżdżamy do Poronina gdzie czekamy na drugą pętlę (dostaję w nogi torebką jedzeniową Radioshacka) po czem pomykamy do Zakopca i podjeżdżamy do Kościeliska na biwak. Niestety - nie udaje się pojechać na trening z Ryszardem Szurkowskim w Gliczarowie - brakło czasu.
Wieczorem wracamy jeszcze na zakończenie etapu na Krupówki, a po obiedzie, w ciemnościach wracamy na biwak. Po drodze Arka atakuje jakiś mały nocek :)
Dość szybko idziemy spać.