avatar Ten blog rowerowy prowadzi WuJekG z miasteczka Kraków/Gorlice. Mam przejechane 256903.93 kilometrów w tym 3893.02 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 25.97 km/h.

Podjazdy: 53 m

gonienie za lisami i gonienie na pociąg

Czwartek, 27 sierpnia 2020 | Komentarze 7

Chotowa-Czarna; Kraków-prawie Zielonki

Gdy lisek kręcił się wcześniej i coś kombinował, pomyślałem sobie, że zabawnie by było gdyby mi buty gdzieś zaciągnął do lasu....
Na kilka minut przed budzikiem obudził mnie szelest pod ławką- okazało się, że liso plan właśnie zaczął realizować i z prawym butem w pysku zaczął spieprzać w podszyt. Założyłem lewego i ruszyłem w pogoń. Szczęśliwie odłożył buta na moment i udało się go przegonić, bo byłoby zabawnie ;)
Szybki zjazd do ciepłego peronu w Czarnej Tarnowskiej, dwie godziny siedzenia i dojazd pod wiatr do domu.
CLIMB: max 6%
nagłe, nonszalanckie zainteresowanie liska moją osobą
nagłe, nonszalanckie zainteresowanie liska moją osobą © wojtekjg
Kategoria [ 0-50km ], sam

WuJekG
| 17:00 wtorek, 17 listopada 2020 | linkuj hej,@taaga - to jak mam call you, jak już mnie lis znów porwie? :P
| 19:49 czwartek, 24 września 2020 | linkuj Reakcja była najniezwłoczniejsza! Aż spadłem ze stołu, na którym spałem. Inaczej do teraz bym tego buta, i lisa, szukał ;)
taaga
| 15:46 czwartek, 24 września 2020 | linkuj Co dwóch tropicieli to niejeden... :P
liski to z natury chytruski, więc na przyszłość polecam niezwłoczną reakcję! ;)
WuJekG
| 20:40 środa, 23 września 2020 | linkuj @taaaga, a co, potrafisz dogonić takiego liska po lesie potem? :P :P
okej, zgłoszę się ;)
taaga
| 18:59 środa, 23 września 2020 | linkuj Jeśli kiedykolwiek będziesz jeszcze w okolicach Czarnej Tarnowskiej i zdarzenie z butem się powtórzy - ale tym razem nie uda Ci się go odzyskać - call me!

Pozdrowienia z podkarpacia :)
WuJekG
| 17:38 piątek, 28 sierpnia 2020 | linkuj Niby też mógłbym ale mi się nie chce. To było przeczekiwanie na pociąg po pracy bardziej niż typowy biwak i nie potrzebowałem brać drugich butów. Ba - na większe wyjazdy nie biorę, co - jak widać - może być w końcu problemem.
A awaryjnie w każdych się przejedzie, spd czy nie ;)
krzychuprorok
| 10:29 czwartek, 27 sierpnia 2020 | linkuj O skurczybyk jeden!
Od jakiegoś czasu na wycieczki z noclegiem wożę ze sobą dodatkowe obuwie. Są to piankowe pseudo crocsy, ważą bardzo mało, chodzę w nich na biwaku, przejdę przez rzekę i jadę w sytuacji awaryjnej (ostatnio kilka godzin gdy przemokły mi zwykle buty). Tylko nie wiem czy by współpracowały z pedałami spd :-)