avatar Ten blog rowerowy prowadzi WuJekG z miasteczka Kraków/Gorlice. Mam przejechane 255220.03 kilometrów w tym 3866.42 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 25.97 km/h.

Czyżby ostatnia setka w roku?

Poniedziałek, 30 grudnia 2013 | Komentarze 2

Gorlice-Biecz-Święcany-Ołpiny-Jodłówka Tuchowska-Brzanka-Jodłówka-Gromnik-Bobowa-Gródek-Szymbark-Gorlice

Chyba więcej już z tego roku kilometrażowo wycisnąć się nie da. Arek docisnął do 10k, złapaliśmy trochę słońca na Brzance, trochę chłodnych wiatrów w dolinach, obyło się bez szlifowania.

CLIMB: 3/15% (ale na 50m podjazdu nad Jodłówkę było pewnie powyżej 20%)

Droga w stronę Brzanki
Droga w stronę Brzanki © wojtekjg Na razie jest spoko
Na razie jest spoko © wojtekjg Start doodcinka prawie-20%
Start doodcinka prawie-20% © wojtekjg Brzanka z wieży widokowej
Brzanka z wieży widokowej © wojtekjg Wyjście na wieżę
Wyjście na wieżę © wojtekjg Fantastyczny widok z wieży, wszystko jak na dłoni ;)
Fantastyczny widok z wieży, wszystko jak na dłoni ;) © wojtekjg
"I tu powinna być Mogielica a jej nie ma..." © wojtekjg Lubię dolinkę przez Jodłówkę, przypomina mi trochę niskie Bieszczady
Lubię dolinkę przez Jodłówkę, przypomina mi trochę niskie Bieszczady © wojtekjg Atak w stronę Maślanej, Gródek
Atak w stronę Maślanej, Gródek © wojtekjg Strefa bufetu
Strefa bufetu © wojtekjg Nad Gródkiem
Nad Gródkiem © wojtekjg Team Gubała, jak co roku, zaczyna budowę bazy na kolejny sezon ;)